۱۳۸۸ تیر ۱۸, پنجشنبه

عرش حضور

همسرم افتخارالسادات که سیده ای جلیل القدر است و همیشه در کارهای خیر پیشقدم است در سال ۱۳۷۸توفیق زیارت خانه خدا و حج تمتع نصیبش شد .
ولیمه ای برسم سنت شکرگزاری بر این نعمت الهی در تاریخ ۷۸/۱/۲۵ در تالار سبز در خیابان پاسداران تنگستان چهارم برگزار شد .
کارت دعوت او از میهمانان آن مراسم نکات جالبی دارد . متن آن دعوت نامه چنین است :
بی آنکه تصمیمی بگیرم خود را چون غبار برخاسته از قدم راهیان حج در مسیر معبود یافتم .
و بی آنکه اختیاری باشد در گردبادی از معرفت در پس کاروان پر شتاب حج تا عرش حضور یافتم .
و باز بی آنکه سعیی باشد در مسیر ملکوتی صفا ؛ طعم عرفان مروه را چشیدم .
توفیق یار شد و قرعه دعوت حق بنام من افتاد و در پرتو سوزان خورشید وادی منی ؛ روح زنگار گرفته را با سنگ ریزه های مشعرالحرام پاک کردم .
و در سرزمین وحی یاد همه آشنایان را در حصارهای ذهنم مهمان کردم و با نثار قطره های زلال اشک آرزوی این سفر ملکوتی را برای همه مشتاقان نمودم .
در بقیع مظلوم با مشتی از اشکهایم ؛ خانه ای گلین ساختم و کودک دل را در برابر اندوه و مظلومیت ام الائمه در آن پناه دادم .
با یاد شما درب خانه محمد (ص) سکان دار کمال و جلال و جمال و وصال را کوبیدم و در محله بنی هاشم گل واژه های مظلومیت آل الله را جستجو کردم .
****
بشکرانه این نعمت الهی مشتاق دیدارتان هستم تا سبدی از گلهای معنوی سرزمین وحی را که در زمزم عشق عطرآگین گشته و با اشکهای استغاثه دیگر حجاج آبیاری شده است نثارتان کنم .
    آل داود (افشار)            

۱ نظر:

Anonymous گفت...

متن بسیار زیبا و جالبی است موفق باشید